Precision Engineering

မဂၤလာပါ။Myanmar Engineer Forum ထဲမွာ Register လုပ္ထားေပမယ္႕ Member တစ္ေယာက္အေနနဲ႕ သူငယ္ခ်င္းေတြ၊မိတ္ေဆြ အကိုအမေတြကိုဘာမွမမွ်ေ၀ေပးႏိုင္ခဲ႕တဲ႕အတြက္ ကိုယ္႕စိတ္ကိုကိုယ္မလံုသလိုခံစားရပါတယ္။ေက်ာင္းတက္ေနဆဲ ျဖစ္တဲ႕အတြက္ ပညာရပ္ပိုင္းဆိုင္ရာအေနနဲ႕ ကၽြန္ေတာ္ဆီမွာဘာမွမရွိေသးပါဘူး။ဒါေပမယ္႕ ကၽြန္ေတာ္ အခုေလာေလာဆယ္ေရာက္ရွိေနတဲ႕ နည္းပညာနယ္ပယ္ရပ္ေလးတစ္ခုအေၾကာင္းကို ေ၀မွ်ပါရေစ။ကၽြန္ေတာ္ကYatanarponCybercityတက္ေနတာပါ။ကၽြန္ေတာ္တို႕ေက်ာင္းက ၂၀၁၀-၂၀၁၁ ပညာသင္ႏွစ္ကမွ စဖြင္႕တာပါ။ကၽြန္ေတာ္တို႕ေက်ာင္းကတစ္ျခားနည္းပညာတကၠသိုလ္(TU)ေတြနဲ႕ ဘယ္လိုကြာျခားသလဲေတာ႕ ကၽြန္ေတာ္ ေသေသခ်ာခ်ာမသိဘူးခင္ဗ်။ကၽြန္ေတာ္သိသေလာက္ကေတာ႕ TU က Text Book ေတြကို ကၽြန္ေတာ္တို႕ဆီမွာနာမည္ေျပာင္းျပီးသင္ေပးတာကေတာ႕ ေသခ်ာပါတယ္။ကၽြန္ေတာ္တို႕ေက်ာင္းရဲ႕ ရည္ရြယ္ခ်က္က Asian Countries ေတြနဲ႕ ဆက္သြယ္ခ်ိတ္ဆက္ထားတဲ႕ တစ္ခုတည္းေသာ ျမန္မာႏိုင္ငံရဲ႕ Cyber University ျဖစ္ဖို႕ပါ တဲ႕။ရည္ရြယ္ခ်က္တိုင္းျဖစ္ဖို႕ ေက်ာင္းသားတစ္ေယာက္အေနနဲ႕ေကာ၊ႏိုင္ငံသားတစ္ေယာက္အေနနဲ႕ပါ ေမွ်ာ္လင္႕ပါတယ္။ကၽြန္ေတာ္တို႕ေက်ာင္းမွာေမဂ်ာ (၄) ခုရွိပါတယ္။

1.Information& Communication Technology

2.Electrical Engineering

3.Precision Engineering

4.Advanced Materials Engineering  တို႕ျဖစ္ပါတယ္။

ကၽြန္ေတာ္ အဓိကယူထားတဲ႕ေမဂ်ာက Precision Engineering ဆိုေတာ႕ Pre ေမဂ်ာအေၾကာင္းကိုပဲအဓိကကၽြန္ေတာ္တင္ျပပါရေစ။ကၽြန္ေတာ္တို႕ေမဂ်ာမွာဘာသာ( ၉ ) ဘာသာသင္ရပါတယ္။

1.Myanmar

2.English

3.Engineering Mathematics

4.Engineering Machines

5.Principle of Electrical Engineering

6.Engineering Science

7.Workshop Technology

8.Intro to Computer System

9.Engineering Drawing  တို႕ပါ။

ကၽြန္ေတာ္ ေလ႕လာမိသေလာက္ Precision Major ဟာ Engineering Role တစ္ခုအျဖစ္ စတင္ခဲ႕တာလြန္ခဲ႕တဲ႕ သံုး၊ေလး ႏွစ္ေလာက္ကမွ ပါ။Major တစ္ခုအေနနဲ႕ ကမာၻေပၚမွာေတာင္ က်ယ္က်ယ္ျပန္႕ျပန္႕ မျဖစ္တည္ေသးတဲ႕အတြက္ ကၽြန္ေတာ္တို႕ ျမန္မာႏိုင္ငံမွာေတာ႕ ကၽြန္ေတာ္တို႕ေက်ာင္းကပဲအရင္ဆံုးအစျပဳတယ္လို႕ပဲေျပာရမယ္ထင္တယ္။နည္းပညာတကၠသိုလ္ (TU) ေတြက MP ေမဂ်ာနဲ႕ လံုး၀နီးပါး ဆက္စပ္ပါတယ္။(ကၽြန္ေတာ္ အခုသင္ေနရတဲ႕ ပထမႏွစ္သင္ရိုးေတြ အရပါ)။ေနာက္ပညာသင္ႏွစ္ေတြမွာဆက္တူေသးသလားေတာ႕ ကၽြန္ေတာ္ မသိပါဘူး။ဒါေပမယ္႕ MP နဲ႕မနီးစပ္ပဲ IT ပိုင္းအရ ကၽြန္ေတာ္တို႕ Pre ေမဂ်ာမွာထူးထူးျခားျခားသင္ရတဲ႕ Intro to Computer System (ICS) ဘာသာရပ္အေၾကာင္း ကၽြန္ေတာ္ ဆက္ ေဆြးေႏြးခ်င္ပါတယ္။ဒီ ICS ေမဂ်ာက ကၽြန္ေတာ္တို႕ေက်ာင္းအေခၚအရ ICT (Information & Communication Engineering) ေမဂ်ာမွာ Computer Fundamental ဘာသာရပ္၊ Basic System Components ဘာသာရပ္ အေနနဲ႕ သင္ရပါတယ္။( TU ေတြမွာေတာ႕ IT ေမဂ်ာမွာသင္ရမယ္ထင္တယ္။)ကၽြန္ေတာ္ အခုသင္ေနရတဲ႕ Second Semester သင္ရိုးကိုအရင္ မိတ္ဆက္ေပးပါမယ္။First Semester မွာသင္ခဲ႕ရတာေတြကိုေတာ႕ ေမ႕တဲ႕ဟာေတြေမ႕၊(မက်က္ခဲ႕တာေတြလဲ ပါ တယ္) ဆိုေတာ႕ ကၽြန္ေတာ္ အခ်ိန္ေသေသခ်ာခ်ာေပးျပီး ျပန္ေရးေပးပါမယ္။ကဲ..စလိုက္ၾကရေအာင္။(ေက်းဇူးျပဳျပီးအကိုအမ၊သူငယ္ခ်င္းမ်ားခင္ဗ်ာ ကၽြန္ေတာ္ကိုယ္တိုင္ ကိုကသင္ယူေနရတဲ႕သူျဖစ္ေနေသးတာေၾကာင္႕ ကၽြန္ေတာ္ေျပာသမွ်အားလံုးဟာမျပည္႕စံုႏိုင္ဘူး၊အမွားေတြပါႏိုင္ပါတယ္။ဒါေၾကာင္႕ ကၽြန္ေတာ္႕အမွားေတြကိုအမွန္အျဖစ္ျပင္ေပးဖို႕ကိုလည္းရိုေသစြာေတာင္းဆိုပါတယ္။Forum ထဲမွာပဲျဖစ္ျဖစ္၊thetpaimyo103@gmail.com ကို mail ပုိ႕ျပီးေတာ႕ ျဖစ္ျဖစ္ အၾကံေပးေထာက္ျပႏိုင္ပါတယ္ခင္ဗ်ာ။

ပထမဆံုးစသင္ရတဲ႕အခန္းက Chapter -5  Computer Software ပါ။

ေပးထားတဲ႕ Assignment အရ Software ဆိုတာကိုေအာက္ပါအတိုင္းအဓိပါယ္ ဖြင္႕ဆိုထားပါတယ္။

Software is the part of the computer system which enables the hardware to operate.Computer software can be divided into two major classifications,

1.System software

2.Application Software

ပထမဆံုးေျပာထားတဲ႕ System software အေၾကာင္းေဆြးေႏြးၾကရေအာင္။

Its main function is to bridge the differences that exist between the user needs and the capabilities of hardware.

လို႕ေျပာထားပါတယ္။ဒါေပမယ္႕ ကၽြန္ေတာ္ယူဆတာကေတာ႕ အဲေလာက္ရႈပ္ရွက္ခပ္ေနတဲ႕ sentences ေတြနဲ႕ မွတ္မေနသင္႕ဘူးထင္တာပဲ။နာမည္ကိုက system software ဗ်ာ။Systemပိုင္းနဲ႕ ပဲသက္ဆိုင္တဲ႕ software လို႕ပဲသိထားရင္ေကာအဆင္မေျပဘူးလား။(ကၽြန္ေတာ္႕အထင္ေျပာတာပါ။စာေမးပြဲဆိုတဲ႕အရေပးထားတဲ႕အတုိင္းေတာ႕ က်က္ေျဖရမွာေပါ႕ေနာ္)။System software ကိုေအာက္ပါအတိုင္းခြဲျခားထားပါတယ္။

1.Operating system

2.Utility programs

3.Translator programs

4.Loader

5.Linker

1.Operating system

        The software that manages the resources of a computer system and schedules its operation is called the operating system.The operating system acts as an interface between the hardware and the user programs and facilitates the execution of the programs.It is basically a software control program which resides in memory at all times and supervises all other programs that run in the computer.The user communicates with the OS supplies application programs and input data that are in a language and format acceptable to the OS and receives the output results.

ကၽြန္ေတာ္တို႕ ၾကားဘူးေနတဲ႕ Operating System ဆိုတာဘာလဲလို႕ေသေသခ်ာခ်ာရွင္းျပထားတဲ႕ စာပိုဒ္ပါ။(ခင္ဗ်ားတို႕ေတာ႕ မသိဘူး ကၽြန္ေတာ္ကေတာ႕ OS..OS နဲ႕ၾကားဘူးေနေပမယ္႕ ခုမွ ဘာဆိုတာေသေသခ်ာခ်ာသိလိုက္ရသလိုျဖစ္သြားေတာ႕ အရမ္းေပ်ာ္တာပဲဗ်ာ။)ေအာက္မွာ OS ရဲ႕ function ေတြကို ျပန္၇ွင္းျပေပးထားပါတယ္။

The functions of the operating system can be listed as follows:

1.An operating system locates memory space and load output data.

2.It provides automatic recovery from many types of errors like input read error,arithmetic overflow.

3.In a multiprogramsystem,many programs can reside simultaneously in the computer.

4.The operating system locates various computer resources to selected programs and keeps switching resources back and forth.Resources like CPU,peripheraldevices,etc.

5.In a time sharing system,it locates to each job a time-slice on a priority basis.

6.The operating system contributes to a more efficient use of the hardware by managing memory resources.Some popular examples of operating system are MS-DOS,UNIX,etc.

Leave a Reply

